Training LinkedIn voor bedrijven
De beste manier om LinkedIn te laten werken voor jouw organisatie
Sociale media… je moet ermee bezig zijn, want het is de plek waar je (potentiële) klanten, je stakeholders, je medewerkers én je concurrenten zitten.
Maar wat is een geschikte aanpak voor jouw organisatie? Hoe vaak moet, kan en wil je posten? Wat is de juiste tone-of-voice? Waarom is het zinvol een contentkalender op te stellen? En hoe doe je dat allemaal zonder dat het een dagtaak wordt?
Dat en veel meer kom je te weten in de open training LinkedIn voor bedrijven. Je leert er van twee experts wat werkt en wat niet, hoe je snel een contentstrategie uitwerkt, hoe je je publiek aanspreekt met relevante content en welke tools je helpen om dat snel en efficiënt te doen.
PRAKTISCH
Programma:
- 9u: koffie en kennismaking
- 9u30-11u: deel 1
- 11u-11u15: koffiepauze
- 11u15-12u45: deel 2
- 12u45-13u: wrap-up en vragen
Locatie: Bij u op kantoor
Prijs: 395 euro per persoon (excl. BTW)
Trainers: Elke Weylandt & Bjorn Cocquyt
Voor wie? Iedereen die een LinkedIn Company Page beheert of daar binnenkort mee van start zal gaan.
Training SEO Copywriting
Met je website scoren bij Google én je publiek
Schrijven voor het internet is een vak apart. Je schrijft voor lezers die niet lezen en je schrijft vooral om Google te plezieren, zodat het je pagina, blog, website hoog rankt en je meer bezoekers krijgt.
Gelukkig is schrijven voor het internet iets wat je snel kan leren. Tijdens onze open training SEO Copywriting krijg je inzicht in hoe mensen op het scherm lezen en hoe je je manier van schrijven daaraan kan aanpassen. We maken oefeningen in korter, krachtiger en efficiënter schrijven.
Je leert ook welke parameters Google gebruikt om content te indexeren en te ranken én hoe je daar tijdens het schrijven nuttig gebruik van kunt maken.
PRAKTISCH
Programma:
- 9u: koffie en kennismaking
- 9u30-11u: deel 1
- 11u-11u15: koffiepauze
- 11u15-12u45: deel 2
- 12u45-13u: wrap-up en vragen
Locatie: Bij u op kantoor
Prijs: 395 euro per persoon (excl. BTW)
Trainers: Elke Weylandt & Bjorn Cocquyt
Voor wie? Professionals die in hun organisatie wel eens teksten (blog, nieuwsbrief, vacatures, landingspagina’s, etc) schrijven voor het internet.
Training Crisiscommunicatie
You never get a second chance to lead your crisis communication
You never get a second chance to make a first impression is een adagio dat zich ook gemakkelijk laat vertalen naar crisiscommunicatie, met dat verschil dat je zelden echt voorbereid bent. Een crisissituatie komt in de meeste gevallen immers relatief onverwacht, en toch sta je als organisatie onder druk om vlug te communiceren.
Je beschikt dus niet over heel veel tijd en toch moet die communicatie meteen goed zitten. Snel en strategisch denken is met andere woorden noodzakelijk, want je krijgt geen tweede kans om je standpunt te introduceren en om jouw versie van het verhaal te brengen. De eerste indruk die je nalaat, zal bepalend zijn voor hoe je stakeholders je crisis zullen benaderen.
In deze interactieve training gaan we aan de hand van concrete voorbeelden aan de slag om tot een aantal algemeen bruikbare tips en strategieën te komen die voor iedere organisatie werkbaar zijn.
PRAKTISCH
Programma:
- 9u: koffie en kennismaking
- 9u30-11u: deel 1
- 11u-11u15: koffiepauze
- 11u15-12u45: deel 2
- 12u45-13u: wrap-up en vragen
Locatie: Bij u op kantoor
Prijs: 395 euro per persoon (excl. BTW)
Trainers: Elke Weylandt & Bjorn Cocquyt
Voor wie? Iedereen die zijn/haar organisatie vertegenwoordigt, of dat nu intern of extern is
Training Wervende vacatures schrijven
Vind meer én beter talent voor uw organisatie
De meeste vacatureteksten zien er quasi identiek uit. Ze hebben dezelfde herkenbare opbouw (wie zijn we, wat zoeken we, wat moet je kunnen, wat bieden we), bedienen zich van hetzelfde weinigzeggende jargon (de zelfstandige, flexibele teamplayer weet je wel) en zijn geschreven vanuit het standpunt van de aanwervende partij. Dat kan beter vinden wij.
In de training Wervende vacatures schrijven hebben we aandacht voor de Employer Value Proposition maar gaan we vooral leren schrijven in functie van de doelgroep. We leren goede functietitels bepalen en wervende intro’s schrijven. We gaan de omschrijving actief verwoorden en het aanbod aantrekkelijk voorstellen. Daarbij houden we ook rekening met inclusiviteit, de vindbaarheid van je vacature en met Google for Jobs.
PRAKTISCH
Programma:
- 9u: koffie en kennismaking
- 9u30-11u: deel 1
- 11u-11u15: koffiepauze
- 11u15-12u45: deel 2
- 12u45-13u: wrap-up en vragen
Locatie: Bij u op kantoor
Prijs: 395 euro per persoon (excl. BTW)
Trainers: Elke Weylandt & Bjorn Cocquyt
Voor wie? Iedereen die zijn/haar organisatie vertegenwoordigt, of dat nu intern of extern is